Social fixed
Jak kupować?

 

Zakupy w kilku krokach

 

 

UTWORZENIE KONTA W SKLEPIE

Aby zakupić nasze produkty, musisz utworzyć konto w naszym sklepie. Możesz to zrobić na kilka sposobów:

1. Wybierz zaznaczoną poniżej grafikę klikając na nią (grafiki znajdują się na górze po prawej stronie ekranu)

Obrazek ukazuje ikony umieszczone w prawym górnym rogu strony

2. Następnie kliknij przycisk "zarejestruj się"

Obrazek przedstawiający panel do zarejestrowania konta w serwisie

3. Wypełnij wymagane pola:

  • e-mail – upewnij się, że adres e-mail jest bez literówek. Na ten adres wysłany zostanie link aktywacyjny do konta
  • hasło – hasło powinno składać się z minimum 6 znaków
  • powtórz hasło - powtórzone hasło musi zgadzać się z hasłem wpisanym w polu hasło.
  • Zaznacz odpowiednie zgody - obligatoryjne jest zaznaczenie okienka przy „Zapoznałem się z regulaminem sklepu internetowego i akceptuję jego treść”

 

Obrazek przedstawiający panel rejestracji w serwisie

 

4. Kliknij przycisk "zarejestruj się"

5. Na adres mailowy podany w formularzu rejestracji zostanie wysłany link aktywacyjny do konta. Potwierdź rejestrację klikając w link, a następnie zaloguj się do sklepu.

Obrazek pokazujący powiadomienie o założeniu konta

 

6. Możesz również zalogować się do naszego sklepu, jeśli posiadasz konto założone na Facebooku lub konto Google:

  • Po kliknięciu w grafikę z pkt. 1., wybierz którąś z opcji przedstawionych na poniższym obrazku i dalej postępuj według wskazówek na ekranie

 


 

 

DODAWANIE PRODUKTÓW DO KOSZYKA ORAZ ICH ZAKUP

 

Z górnego panelu wybierz zakładkę „Oferta” i kliknij na nią. Rozwinie się wówczas lista wszystkich produktów znajdujących się w ofercie naszego sklepu.

Jeżeli chcesz przejść do konkretnej interesującej Cię grupy roślin, po najechaniu kursorem na zakładkę „Oferta”, rozwiną się grupy dostępne w naszym sklepie. Przejedź kursorem na interesującą Cię grupę i kliknij na nią. Rozwinie się lista produktów z danej grupy.

 

Aby zapoznać się z opisem produktu należy kliknąć jego nazwę. Kliknięcie „Zobacz więcej” na zdjęciu produktu ukazuje krótki opis produktu, jak w przykładzie poniżej:

Obrazek przedstawia krótki opis produktu z informacją o jego dostępności oraz zdjęciem

Aby dodać produkt z listy do koszyka, należy kliknąć na znak plusa przy produkcie. Dodawanie produktu do koszyka ze strony produktu odbywa się poprzez kliknięcie zielonego przycisku „do koszyka”. Obrazek przedstawia przycisk dodający obiekt do koszyka

Po dodaniu produktu do koszyka wyświetli się strona umożliwiająca przejście do koszyka i sfinalizowanie zamówienia, lub kontynuację zakupów, jak poniżej:

 

Podgląd koszyka w trakcie zakupów można uzyskać najeżdżając kursorem na ikonę koszyka w prawym górnym rogu ekranu. Kliknięcie ikony powoduje przejście do zawartości koszyka.

 

Po kliknięciu przycisku „zamawiam” lub "do kasy" pojawi się kolejny krok w etapach składania zamówienia:

Jeżeli posiadasz zarejestrowane konto w naszym sklepie, zaloguj się, wypełnij dane niezbędne do realizacji zamówienia (oznaczone gwiazdką) i przejdź do następnego kroku, klikając na przycisk „podsumowanie”

Obrazek przedstawia kolejny krok w trakcie składania zamówienia - uzupełnienie danych do wysyłki

Jeżeli nie masz jeszcze konta w naszym sklepie, użyj przycisku „zarejestruj się”, załóż konto zgodnie ze wskazówkami zawartymi na początku tej strony, a następnie wypełnij dane niezbędne do realizacji zamówienia i przejdź do podsumowania.

 

Wybierając przycisk „wstecz” możesz modyfikować swoje dane i zamówienie. Po kliknięciu przycisku „potwierdzam zakup” wyświetli się strona potwierdzająca złożenie zamówienia oraz przesłany zostanie e-mail z linkiem potwierdzającym zamówienie produktów oraz fakturą proforma.

Obrazek przedstawiający ostatni krok zakupów - stronę potwierdzającą złożenie zamówienia

 


 

 

STANY DOSTĘPNOŚCI PRODUKTÓW

 

Produkty w sklepie mogą być w różnej fazie dostępności:

Produkt oznaczony statusem niedostępny – wyszarzone produkty są chwilowo niedostępne, można je przeglądać, nie można złożyć na nie zamówienia.

Wyszarzoy obrazek produktu oznacza produkt niedostępny

Produkty oznaczone statusem: na wyczerpaniu, średnia ilość, duża ilość – można je przeglądać, dodawać do koszyka oraz zamawiać.

 


 

SPOSOBY PŁATNOŚCI

 

Przedpłata na konto

Po złożeniu zamówienia wygenerowana zostaje faktura PROFORMA, która dołączana jest do e-maila z potwierdzeniem zamówienia. Opłacenia faktury należy dokonać poprzez wykonanie przelewu na numer konta podany na fakturze PROFORMA. W tytule przelewu prosimy o podanie numeru faktury PROFORMA.

Faktura VAT zostanie dołączona do paczki z zamówieniem.

 


Życzymy udanych zakupów!

 

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Footer info
logo nasiona regionalne

Pon-Pt 08:00 - 15:00+48 22 733 46 44

Napisz
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium